A. Illarramendi: „Mergem pe Calderon dupa victorie”

Illarramendi-Foto-Realmadrid-com

Mijlocasul central al Realului, Asier Illarramendi a raspuns la un sir de intrebari in timp ce era la o ceremonie publicitara a companiei Mahou. El a vorbit despre derby, despre viata sa si despre copilarie.

Despre derby

Realul mereu trebuie sa castige meciuri, de aceea mergr pe Calderon dupa o victorie. Acest meci este mai important decat majoritatea meciurilor, deoarece victori noastra va fi o lovitura pentru Atletico, contracandidatul nostru la titlu. Este foarte important sa luam toate cele trei puncte, de aceea suntem motivati si dorim enorm sa jucam acest meci.

Despre idoli

Mereu urmaream jocul lui Xabi Alonso si Aranburu, care tot au debutat la Real Sociedat. Sunt jucatori fenomenali si un exemplu de urmat pentru mine. Xabi continua sa joace si mereu incerc sa invat cate ceva de la el. La moment vreau sa savurez prezentul, sa-mi ajut coechipierii si sa-mi fac datoria in teren pentru a castiga cat mai multe trofee.

Despre Madrid

Imi place multimea de lucruri care poti sa le faci aici. Mereu am locuit intr-un orasel mic unde nu erau atatea posibilitati. Cand sunt vizitat de prieteni, organizez ceva interesant pentru ca sa ne simtim bine. De fiecare data cand am timp liber, ii contactez pentru ca sa ne vedem.

Despre copilarie

In copilarie ne ocupam cu sportul la scoala, inclusiv cu fotbalul si handbalul. Toti prietenii mei s-au inscris la fotbal, si eu cu ei. Fotbalul imi placea mai mult. Am inceput sa joc cu baietii si am primit invitatie de la Real Sociedad.

Despre viata personala

Nu vorbesc despre fotbal in timpul liber. Prefer alte discutii. Incerc sa fiu prietenos si iubitor cu persoanele dragi: familia, prietenii, prietena… Incerc sa savurez din timpul petrecut alaturi de ei.

traducere: Wass

realmadrid.ru

Lasă un comentariu